Välkommen att besöka vår verkstadslokal den 2 december 2025 på Rundgången 20. För dig som vill veta lite mer om Bygg och anläggning, El och energi, VVS och fastighet samt Naturbruksprogrammet.

Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

25 november 2025, 15:30 - 16:30

nov 25
Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

Gillar du böcker?
Tycker du om högläsning?
Då ska du se hit!

Vi har en bokcirkel på Landskrona stadsbibliotek.
Vi möts en gång i månaden.

Vi ses 15.30 – 16.30, tisdagarna:

  • 26 augusti
  • 28 oktober
  • 25 november

Författaren Ann Gomér läser en bok.
Efter läsningen kan vi prata om boken och om andra böcker.
Biblioteket bjuder på fika.
Allt är gratis.

Vill du vara med? Anmäl dig till epost: annika.liljengren@landskrona.se
eller säg till i informationen på biblioteket. Vi ses!

 

Bild: Privat.

Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

  • 25 november 2025, 15:30 - 16:30
  • Längd: 1 timme
Tillgänglighet på platsen
  • Handikapptoalett
  • Hiss/ramp

Plats

Landskrona stadsbibliotek
Regeringsgatan 13
261 36 Landskrona

Visa på karta

Sociala länkar